zondag 7 december 2014

Bedankt

Voor mij totaal onverwachts is mijn blog ontzettend goed ontvangen. Super bedankt voor iedereen die mijn blog bekeken/aanbevolen heeft! Via via hoorde ik dat veel lezers niet konden wachten op volgende week vrijdag en graag nog een stukje wilde lezen. Stiekem heb ik al heel wat artikelen geschreven en die nog niet gepubliceerd.

Als ik me aan mijn autisme vast zou houden zou ik pas volgende week vrijdag weer een stukje plaatsen, want dat heb ik met jullie afgesproken. Mijn ouders zeiden echter dat het niet heel erg was om van de door mij gestelde datum af te wijken. Vandaar speciaal voor jullie vandaag weer een door mij geschreven stukje (zie het artikel hierboven).

 Ik heb gelijk maar besloten om vanaf nu drie keer per week een artikel te plaatsen (woensdag, vrijdag en zondag). Zegt het voort!

Gr Leentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten