woensdag 7 januari 2015

Druk, druk, druk

Wat heb ik sinds ik mijn blog heb respect gekregen voor fulltime bloggers! Het is namelijk echt meer werk om zo'n blog te onderhouden dan je zou denken. Tot nu toe is het bloggen wel goed te doen. Maar mijn tentamenweek komt er aan en daarom heb ik het druk met studeren. Als het om mijn artikelen gaat: kwaliteit staat bij mij boven kwantiteit. Ik kan wel kosten wat het kost een artikel willen schrijven tussen mijn studeergeweld door, maar daar lijdt de kwaliteit onder.

Wat ik probeer te zeggen is dat de komende twee weken mijn studie op de eerste plek komt. Ik zal wel wat proberen te schrijven maar niet braaf op woensdag, vrijdag en zondag. Maar ik duik nu weer de boeken in om verder te leren, tot later.

Gr, Leentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten