woensdag 11 februari 2015

Hoe bevalt het bloggen me...














Het inmiddels al meer dan twee maanden geleden dat ik mijn blog begon (dat is snel gegaan!). Super enthousiast typte ik mijn eerste stukje en zo enthousiast typ ik nog steeds mijn stukjes. Ik heb geen dag spijt gehad dat ik dit blog ben begonnen. Ik krijg super lieve reacties over mijn stukjes en ik ben blij met iedere lezer (mijn blog is in totaal over de 600 keer bekeken). Ik heb er veel baat bij dat ik een plekje heb om mijn mening/ervaringen te delen met anderen. Ik begon dit blog om een positiever/realistischer beeld te creĆ«ren over autisme en daar ga ik nog steeds mee door.

Wel is het pittig om mijn blog te combineren met mijn opleiding (waar ook veel tijd in gaat zitten). Ik heb aan het begin toegezegd om drie keer in de week een artikel te plaatsen, dat is meer werk dan ik had gedacht. Toch blog ik vrolijk verder en hoop ik dat mensen dat waarderen. Mijn studie staat wel absoluut op een hogere positie dan mijn blog. Vooral tijdens tentamenweken ben ik bijna al mijn 'vrije tijd' kwijt aan mijn studie.

Voor de toekomst hoop ik nog steeds jullie als lezers tevreden te stellen (kom vooral met suggesties voor onderwerpen voor artikelen, dingen die je wil weten over autisme bijvoorbeeld). Ik hoop dat mijn blog steeds meer onder de aandacht komt, dat ik bijdraag (al is het maar een klein beetje) aan een positiever/realistischer beeld over autisme en dat ik nog evenveel plezier beleef aan het bloggen als nu.

Nogmaals bedankt voor het lezen van mijn artikelen!

Gr. Leentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten