zondag 28 juni 2015

Serieus?!

Bah, het is er in mijn ogen echt niet beter op geworden. Ik baal, wat een ontoegankelijk plein is het. Misschien is het stylish verantwoord, maar ik loop er niet meer met plezier op. Ik weet nog dat ik een aantal weken geleden mompelde dat het plein dat midden in het centrum ligt een opknapbeurt verdiende, wat ze er van gemaakt hebben is niet echt wat ik voor ogen had.

Komt ie:

made by Leentje

















Het geen dat mij stoort, is het oranje met grijze zigzag patroon. Dit patroon ligt over het hele plein en it drives me creazy! Sorry, ik ben lekker op de mopper tour, maar het moet er even uit. Dit plein is bedoeld als het gezellige centrale punt in de stad, maar ik loop er alleen overheen als het echt niet anders kan. De combinatie van de kleuren en het patroon zijn niet fijn als je prikkelgevoelig bent. Ik ga mij er teveel op focussen waardoor ik er duizelig van word. Ik heb dat altijd met drukke patronen en felle kleuren en weet dat ik zeker niet de enige ben.

Ik vind het jammer dat het niet in mensen opkomt dat mensen last kunnen hebben van het patroon. Het is vast en zeker niet expres gedaan maar ik word er niet blij van. Tja, De volgende keer moeten ze mij maar inhuren, dan houd ik wel in de gaten dat het in ieder geval toegankelijk wordt ;)

Gr. Leentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten