donderdag 18 juni 2015

Guess who's back?

Hii people, dat is lang geleden! Sorry, sorry, sorry, dat ik niks van me liet horen en het leek of ik in rook was opgegaan. Maar ik leef nog, stuur niet het leger op mijn huis af en haal weer rustig adem. De stomme reden die ik heb dat ik even niet blogde is: ik ben super druk! Tja, ik kan het gelukkig niet spannender maken dan dat. Ik ben onwijs druk met stage, met verjaardagen, het redden van een kip (dat zal ik in een later artikeltje even toelichten) en andere toestanden.

Dit alles heeft er helaas voor gezorgd dat ik niet aan bloggen ben toegekomen, wat ik zelf ook heel jammer vind! Maar ik kan zeggen dat mijn stage ten einde loopt en ik mij daarna  weer meer zal focussen op mijn blog. Ik vind mijn blog veel te leuk om er mee te stoppen maar als ik moe ben weet ik niks boeiends op mijn toetsenbord te tikken.

Ik vind stage lopen oprecht heel leuk en leerzaam maar ik leer er ook van dat fulltime werken er later voor mij waarschijnlijk niet in gaat zitten (tenzij ik een baantje kan krijgen als levende paspop in de vitrine van een matrassenwinkel ;) ). Met werken gaan veel prikkels gepaard; niet alleen het werken maar ook het heen en terug reizen. Dit is bijvoorbeeld een foto die ik heb genomen vanuit de trein, deze drukte is geen uitzondering:
 















Als ik thuis ben na stage lig ik als een zombie — moe maar voldaan — op de bank en dan zit een stukje schrijven er niet in. Nu hoor ik je denken: schrijf dan in de weekenden. Maar, die zitten ook weer helemaal volgepland met zaken waar ik doordeweeks niet aan toekom.

Het was helaas even niet anders dan dat ik mijn blog op een lager pitje moest zetten. Ik heb gelukkig heeeeeeel veel inspiratie en ga weer vol goede moed aan de slag!

 Gr. Leentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten